وقتی زیر اسمت مینویسه آنلاین ..
وقتی میگی حرفای من برات مهمه ..
وقتی وقت میذاری دونه به دونه پیامامو ریپلای میکنی ..
وقتی برام آهنگ میفرستی 
وقتی میگی آهااا حالا فهمیدم چرا دلت گرفته ..:)
وقتی باهام شوخی میکنی ...
وقتی ...
کلی از این وقتیا دارم که بعدش میخوام بگم دلم میلرزه 🙂
قلبم میخواد از جا کنده شه 
تو هیچوقت نگفتی چرا دلت گرفته دورت بگردم :) 

تو هیچوقت نگفتی چقدر خسته ای . چقدر ناامیدی ...

تو همیشه امید دادی .همیشه دستمو گرفتی تا دوباره پاشم خودمو جمع کنم ..

کاش من میشدم همونی که دلت میخواد باهاش بری پیاده روی . همونی که قراره همه ی ظرفای خونه رو بندازی گردنش .همونی که براش قانون میذاری لباساشو اینور اونور نریزه :) 

آره چیزای ساده ایه ولی آرزوی منه ..

حالم بهم میخوره از اینکه چون یه دخترم نباید به داشتنت فکر کنم :)

من میرم از اینجا  ..به زودی میرم جایی که آزادانه بتونم تورو بخوام . فقط حیف که دیگه تو نیستی :))