چرا دارم تلاش میکنم با رتبه 26000 از پشت موندن منصرفش کنم ؟ :/

حتی مطمئن نیستم از روی خیرخواهیه. ما باهم  بیگانه ایم نه ؟ 
آخرین بار گفت نمیتونم هیچ ذهنیتی ازت داشته باشم چون خیلی وقته همو ندیدیم . 
حتی یه ویژگی :)

چطوری آدم دلش برا کسی تنگ میشه که نمیدونه چه شکلی شده ؟ 
گفتن تصمیمای مهم زندگی، مسخره ست.
با این حال عمیقا ناراحتم . انصاف نیست کسی که سه سال تو دو سانتی من نشسته آینده ش این شه.

اگه غریبه بود به خودم اجازه نمیدادم تو تصمیمش دخالت کنم . اگه رفیقم بود از اینکه نصیحتش کردم ناراحت نمیشدم . اگه فقط یه آشنا بود خب خودش نمیومد رتبه شو بگه . اگه نزدیک نبودیم تصمیمشو نمیگفت . اگه دور بودیم نمیتونستم باهاش حرف بزنم .

من گیج شدم :) نمیفهمم با کی حرف میزنم . 
نمیدونم تو کی ای ! 
تو کجای زندگی منی ؟ 
من کجای زندگی توام ؟

 

یکم دیره . واسه تردید دیره ..


- بهت تبریک میگم :)

از تبریکش میسوختم ... ما پارسال بهم قول دادیم خوب بخونیم تا توی مرداد 402 فقط یکیمون نباشه که به اونیکی تبریک میگه ...
-قول میدی ؟ 
+قول میدم !

من سر قولم موندم . تو عهدمونو شکستی ..