من بدون نوشتن خفه میشم .
مدت هاست سبک زندگیم عوض شده . آخرین پست وبلاگ برای توعه 
آخرین شعر دفترم برای توعه 
آخرین خوشحالی عمیقم کنار تو بود 
و آخرین کسی که واقعا در قلبم جا گرفت تو بودی:) 
بعد از تو با خیلیا حرف میزدم . با خیلیا ارتباط گرفتم . خیلی از اولین هامو تجربه کردم ! 
کدوم اولین؟ 
مثلا مث دیدن گریه ی بابام :) 
مثل پناه گرفتن تو آغوشی که برای من نبود .
همه ی اولین های خوبی که باید با تو تجربه میکردمو با اجبار با آدمای دیگه ای تجربه کردم . 
تو از اولشم دروغ میگفتی 
چون من همیشگی نبودم . ولی نتونستم حتی بخاطر اونهمه دروغ شاخدار ازت دلخور شم . 
میدونی؟ 
عشق واقعا مسخره ست . 
من چنوقته از آدما کناره گیری میکنم . آدما منو بیشتر تو لجن فرو میبرن ..
یادته پرسیدی حالا میخوای چیکار کنی ؟ 
گفتم میرم که آینده مو بسازم ...
خب راستش منم بهت دروغ گفتم .
تازه الان دارم میرم ...
تازه حدود یه هفته ست که میخوای کمرنگ تر شی .
از اولشم قرار نبود ثابت شی :) 
ولی ببین ! یادت باشه من همه تلاشمو کردم . 
من 4 ساعت بهت التماس کردم . 
من بخاطرت تا اون سر دنیا اومدم . 
من برای فراموش کردنت تن به ارتباط با آدمایی رو دادم که قبلا حتی نگاهشونم نمیکردم . 
اونی که ارزش منو پایین میاورد تو بودی . اونی که خوب بودنامو ندید تو بودی . 
اونی که منو دائم مقایسه میکرد تو بودی ..


خیلی موقع ها آدمایی رو میبینم که نه اینکه شبیهت باشن ، ولی یه وجه اشتراکایی با تو دارن . 
ارتباطشون با خواهرشون مثل تو و زرا ست. یا 
شکل تو حرف میزنن .
حتی یکیو دیدم بهم میگفت کوچولو :) 
از یه طرف دلم میخواد از جا کنده شه . از یه طرف با خودم میگم لابد شکلات خیلی معمولی بوده و فقط من خاص میدیدمش ..
همونجور که تو النازو خاص میدیدی..


ولی کاش شبا ک گریه میکنم باز مث اونموقه ها میومدی ادامو درمیاوردی تا خندم بگیره . 
کاش بغلم میکردی 
کاش رز سفیدارو ازم میگرفتی 
کاش اون آهنگ لعنتی رو هیچوقت نمیفرستادی 
کاش آیندت مشخص بود 
کاش از اول یجور دیگه باهات برخورد میکردم و 
کاش هیچوقت الناز برنمیگشت ..

 

راستی الکی گفتم ! هیچکس نمیتونه شکل تو باشه و تو معمولی نبودی هیچوقت ...
 

تو که نمیبینی ولی ،، فقط خواستم بگم روزت مبارک :) ♡